/ Informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

1. Przesyłka uszkodzona w transporcie.

Jeżeli zauważyłeś uszkodzoną paczkę sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Jeżeli produkt został uszkodzony zażądaj od kuriera spisania protokołu szkody. Niezwłocznie skontaktuj się z nami pod adresem biuro@surprint.pl i poinformuj o zaistniałej sytuacji.

W ciągu 14 dni wykonamy nowe zamówienie i prześlemy na wskazany adres bez dodatkowych kosztów.

Jeżeli wykryłeś uszkodzenie paczki po wyjściu kuriera i protokół szkody nie został spisany w obecności kuriera niestety uszkodzenie przesyłki ani reklamacja nie zostaną uznane.

2. Reklamacja Produktu.

Jeżeli po rozpakowaniu produktu wykryłeś wady techniczne w tym,

  • zły rozmiar
  • zły kadr
  • zły materiał
  • brak części składowych zamówienia

niezwłocznie skontaktuj się z nami pod adresem biuro@surprint.pl i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Możesz samodzielnie przesłać do nas Produkt w oryginalnym opakowaniu lub poprosić abyśmy przesłali kuriera po odbiór reklamowanego Produktu.

Rozpatrzymy reklamację i w ciągu 14 dni wykonamy nowe zamówienie i prześlemy na wskazany adres bez dodatkowych kosztów.

Uwaga!

 

  • Reklamacji nie podlegają wydruki (w szczególności dotyczy to fototapet, oklein na meble) które zostały już wykorzystane przez Klienta tzn. zostały przyklejone do ściany lub do innej powierzchni. Proces niewłaściwej aplikacji może przyczynić się do uszkodzenia, zniszczenia produktu i określenie wady z winy Sprzedawcy nie będzie możliwe.

  • Reklamacji nie podlegają drobne różnice w kolorystyce gotowego Produktu a obrazu widzianego na monitorze Klienta, są one związane z indywidualnym ustawieniem monitorów. Kolor wydruków może się zmieniać w zależności od temperatury barwy oświetlenia oświetlającego Produkt.

  • Reklamacji nie podlega błędne skonfigurowanie Parametrów Produktu przez Kupującego. Produkt zostanie wykonany zgodnie ze złożonym zamówieniem, według Parametrów wybranych przez Klienta. Opis parametrów znajduje się w § 2 pkt 12  regulaminu sklepu.

 

3. Zwroty

  • surprint.pl jest serwisem produkcji na życzenie. Klient sam określa parametry zamówienia poprzez początkowy wybór zdjęcia, wymiaru wydruku aż do wyboru ewentualnych opcji wykończenia produktu. Produkcja realizowana jest więc od podstaw wg zlecenia Klienta. Zamówiony przez Klienta produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia , dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Klientowi nie przysługuje.

 

  • Sprzedawca ma możliwość odstąpienia od umowy w przypadku, gdy fotografia wybrana przez klienta została wycofana ze sprzedaży w serwisie fotolia.pl po dacie zawarcia umowy, ale przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy. Sprzedawca zobowiązany jest poinformować kupującego oraz dokonać zwrotu pieniędzy.

 

  • Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje Klientowi w momencie, gdy zamówienie nie zostało przekazane do realizacji.